Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016

Χαιρετισμός


 Μαγείρεμα…!!!!

Απόλαυση για κάποιες, αναγκαίο κακό για τις περισσότερες, όπως και να ‘χει το «τι θα φάμε σήμερα» είναι ένα συνεχές και καθημερινό ερώτημα που η απάντηση του μας οδηγεί που αλλού… στην κουζίνα!

Η κουζίνα λοιπόν…

Μιας  και τώρα γνωριζόμαστε θα είμαι ειλικρινής.
Η κουζίνα για μένα είναι αδιαπραγμάτευτη απόλαυση!!!
 
Όταν βρίσκομαι εκεί όλα είναι αλλιώς. Ο κόσμος είναι αλλιώς. Όταν τα πάντα γύρω μου κατακλύζονται από υλικά και κατσαρολικά δεν υπάρχει  χώρος για τίποτα άλλο. Ότι καλό και κυρίως ότι κακό μένει έξω απ’ την πόρτα της κι αν όχι… τότε αυτό μετατρέπεται σε ενέργεια, σε έμπνευση, σε συνταγή.

Τόπος και τρόπος διαφυγής, εκτόνωσης , απομόνωσης, ηρεμίας, χαλάρωσης, έκφρασης, δημιουργίας, έμπνευσης, έντασης, διασκέδασης, χαράς, είναι μερικά απ’ αυτά που μου προσφέρει η κουζίνα μου και για τον λόγο αυτό, κι όχι άδικα, χρίζεται ως ο μυστικός παράδεισος μου, που κάνεις δεν θα καταλάβει ποτέ και κυρίως ο καλός μου, ο οποίος όταν βλέπει τον χαμό της φωτογραφίας  την ώρα που μαγειρεύω μάλλον νιώθει πως είναι στην κόλαση χαχαχαχαχα!!!!  


Όλα τα παραπάνω λοιπόν είμαι εδώ για να τα μοιραστώ μαζί σας,  να σας βγάλω απ τη δύσκολη θέση του καθημερινού «τι θα φάμε σήμερα» και ποιος ξέρει ίσως μαζί μου ανακαλύψετε κι εσείς τον παράδεισο σας στην δική σας κουζίνα!


Καλά μας μαγειρέματα λοιπόν!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου